We hebben bewondering voor alle cliënten die het aandurven om in behandeling te gaan. Het lef hebben om naar zichzelf te kijken en overwegen te veranderen daar waar nodig. De meeste willen ook nog mensen helpen door op Zorgkaart Nederland te vertellen over behandelingservaring en hun resultaat. We zijn dankbaar voor alle complimenten en blij met feedback.
Op Zorgkaart Nederland kunt u de geschreven recensies lezen en een beeld vormen of dit bij u past. Aan het einde van de behandeling is het fijn als u ook een recensie wilt achterlaten om mensen te helpen.
Voorbeeld van één van de ontvangen recensies:
Na een verwijzing door de huisarts kon ik op zeer korte termijn in behandeling bij mevrouw M. de Boer voor een angststoornis. Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling, Mirjam heeft een persoonlijke benadering waar ik mij op mijn gemak heb gevoeld. Ze is kundig, neemt mij serieus en heeft mij altijd begrepen. Ik ben haar enorm dankbaar voor haar hulp!
Naast geschreven evaluaties en recensies besteden we aandacht aan cliënttevredenheid, gemeten via Vicino door de CQi GGZ-VZ AMB (versie 5.1) zoals vastgesteld door Akwa GGZ. U kunt het lezen in de Grafiek 2023
aast geschreven evaluaties en recensies besteden we aandacht aan cliënttevredenheid, gemeten via Vicino door de CQi GGZ-VZ AMB (versie 5.1) zoals vastgesteld door Akwa GGZ. Voor de volledigheid schrijven we de grafiek uit. U kunt het lezen in de Grafiek 2023